Τα παράδοξα με τους σταθμάρχες

Στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας μέχρι και πριν από μερικά έτη εργάζονταν την κάθε στιγμή έξι σταθμάρχες και όχι ένας 60χρονος υπάλληλος μόνος του, με τον κίνδυνο να διαπράξει το μοιραίο λάθος που οδήγησε στον όλεθρο των Τεμπών. Από αυτούς τους έξι οι δύο ήλεγχαν το σύστημα σηματοδότησης, οι άλλοι δύο ήταν υπεύθυνοι για το επονομαζόμενο σύστημα τηλεδιοίκησης με τους αισθητήρες κίνησης των συρμών, ενώ υπήρχε και ένας βοηθός του κεντρικού σταθμάρχη. Στο σύνολό τους είναι προφανές ότι θα αντιλαμβάνονταν αμέσως τη λάθος πορεία του συρμού και δεν θα επέτρεπαν ποτέ το λάθος που οδήγησε στον θάνατο 57 άτομα.

Ωστόσο, μοιραίες περικοπές προσωπικού έγιναν από το 2010 και μετά στον ΟΣΕ, όπου πλέον υπάρχουν μόνο 880 εργαζόμενοι έναντι περίπου 2.100 οργανικών θέσεων! Μάλιστα, σιδηροδρομικοί υπάλληλοι που έχουν ως κύριο ρόλο την ασφάλεια χιλιάδων πολιτών προσλαμβάνονταν από τη χρονολογία αυτή και μετά με μια σειρά από παράδοξα κριτήρια, όπως π.χ. το πόσο καλά… βαδίζουν πάνω στις ράγες των τρένων και το αν ζαλίζονται σε αυτές, ενώ υπάρχουν και καταγγελίες συνδικαλιστών για πελατειακά κριτήρια στην επιλογή τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Πηγή: tovima.gr

Τελευταία νέα

Τελικά στο Μάτι δεν έφταιγε κανείς…

Στις 23 Ιουλίου ήμουν στο σπίτι μου στο Μάτι,...

OHE: Απάνθρωπη η εντολή για εκκένωση της Ράφα

Οι εντολές του Ισραήλ για μετεγκατάσταση των Παλαιστινίων από...

Γερμανία: Ο Φρίντριχ Μερτς επανεξελέγη στην ηγεσία του CDU με 89%

O αρχηγός του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος (CDU) Φρίντριχ Μερτς επανεξελέγη...

Τους Παξούς επισκέφθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης

Τους Παξους επισκέφθηκε σήμερα ο Στέφανος Κασελάκης συνοδευόμενος από τον...

Ράφα: Αντίστροφη μέτρηση για την επέμβαση

Κρίσιμες είναι οι ώρες στο νότιο τμήμα της Λωρίδας...