Squid Game – Αυτό είναι το αντίπαλο δέος του

Το Squid Game είναι η σειρά – φαινόμενο του Netflix. Έκανε πρεμιέρα στις 19 Σεπτεμβρίου και έχει σπάσει κάθε ρεκόρ.

Με 142 εκατομμύρια προβολές εντός των πρώτων 28 ημερών αποτελεί την πιο δημοφιλής σειρά.

Όσο για τα χρήματα; Στα ταμία της πλατφόρμας έχουν μπει περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια.

Μάλιστα, στο YouTube κατάφερε να ξεπεράσει ακόμα και το Game of Thrones.

Aυτή την στιγμή ο μέσος όρος προβολών των τρέιλερ, χιουμοριστικών βίντεο ή κάποιων σκηνών της σειράς έχουν ξεπεράσει τα 17 δισεκατομμύρια προβολές και ο αριθμός αυτός όλο και μεγαλώνει.

Επί δύο μήνες λοιπόν, η δημιουργία του Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ βρισκόταν στην πρώτη θέση.

Ώσπου την εκθρόνισε, η επίσης νοτιοκορεάτικη σειρά, Hellbound

Σύμφωνα με τα δεδομένα του FlixPatrol, το Hellbound του Γεόν Σανγκ-χο κατάφερε μέσα σε 24 ώρες από την πρεμιέρα του στις 19 Νοεμβρίου να φτάσει στην κορυφή των streaming charts σε πάνω από 80 χώρες.

Φυσικά το Squid Game παραμένει στις πρώτες θέσεις αλλά όπως φαίνεται βρέθηκε ο αντίπαλός του.

Η σειρά, με δυνατά γραφικά, εξιστορεί τη βίαιη δράση μιας ομάδας από δαίμονες, οι οποίοι κυνηγούν αμαρτωλούς. Αυτοί, προηγουμένως, έχουν επισκεφτεί ένα ουράνιο ον, το οποίο με τη σειρά του έχει ενημερώσει το θύμα για την ημερομηνία και την ώρα του θανάτου του.

Δείτε το τρέιλερ που ακολουθεί

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tovima.gr

Τελευταία νέα

Σερβία – Χλιαρή η συμμετοχή στο δημοψήφισμα για το Σύνταγμα

Σε χαμηλά επίπεδα κυμάνθηκε η προσέλευση στις κάλπες στο...

Στέιτ Ντιπάρτμεντ – Τι διευκρινίζει για τον αγωγό EastMed

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ επανατοποθετήθηκε για τον αγωγό EastMed και...

Λίνα Μενδώνη – Το «αντίο» στον Αλέκο Φασιανό

«Ολόκληρο το έργο του Αλέκου Φασιανού, τα χρώματα που...

Ελληνοτουρκικά – Νέος κύκλος αναταράξεων για τα 12 μίλια στο Αιγαίο

«Ξαναχτύπησε» μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα ο πρώην...