![](https://simerinos.gr/wp-content/uploads/2024/03/protagonistis.jpg)
Συντηρώντας το κύμα του ρετροφουτουρισμού με την αναβίωση εμβληματικών αυτοκινήτων (Twingo, 4L και τώρα με το 5) η Renault αξιοποιεί στο έπακρο ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της, την αναγνωρισιμότητα αρχέτυπων μοντέλων του προηγούμενου αιώνα που την οδήγησαν ανάμεσα στις κορυφαίες του κλάδου. Ο τρόπος που αντιλαμβάνεται τη σημασία τους αποτυπώνεται στα λόγια του Luca de Meo, επικεφαλής του γαλλικού ομίλου, που με αφορμή την «επίσημη πρώτη» της έκδοσης παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5 στην έκθεση της Γενεύης (η οποία ολοκληρώνεται σήμερα 3 Μαρτίου) υποστηρίζει ότι «κάποια προϊόντα είναι μαγικά. Δεν χρειάζεται να αναλωνόμαστε σε ατέλειωτες συζητήσεις – όλοι συμφωνούν πάντα στο τι πρέπει να γίνει. Και απλώς το κάνουν. Δεν υπάρχει καμία αδράνεια. Οταν μια εταιρεία αναβιώνει ένα αυτοκίνητο που χάρισε τόσο σπουδαίες αναμνήσεις, το κάνει με τεράστια αγάπη. Αυτό είναι κάτι που είναι πάντα ελπιδοφόρο για το μέλλον, καθώς αναγνωρίζεται από τους πελάτες. Βλέπουν την αγάπη που υπάρχει στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Πηγή: tovima.gr