Η Delta AirLines έχει καταθέσει αγωγή εναντίον της CrowdStrike, κατηγορώντας την εταιρεία προμήθειας λογισμικού ασφαλείας για παραβίαση σύμβασης και αμέλεια. Η μήνυση προήλθε από ένα σοβαρό blackout τον Ιούλιο, το οποίο προκάλεσε τη διακοπή εκατομμυρίων υπολογιστών και οδήγησε σε 7.000 ακυρώσεις πτήσεων.
Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι οι συνέπειες του κρασάρισματος είχαν σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις, με τα έσοδα να μειώνονται κατά 380 εκατομμύρια δολάρια και τα κόστη να φτάνουν τα 170 εκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, ανέφερε ότι η ελαττωματική ενημέρωση λογισμικού επηρεάζει τους υπολογιστές που λειτουργούν με το λειτουργικό σύστημα Windows της Microsoft.
Η Delta, που είχε απενεργοποιήσει τις αυτόματες ενημερώσεις από το CrowdStrike, υποστήριξε ότι η ενημέρωση έφτασε στους υπολογιστές της παρά την απενεργοποίηση. Στη μήνυσή της, η εταιρεία τόνισε ότι το λογισμικό Falcon της CrowdStrike είχε δημιουργήσει μια μη εξουσιοδοτημένη δίοδο στα Windows, την οποία η Delta ποτέ δεν θα αποδεχόταν.
Η μηνυτήρια αναφορά ζητά αποζημίωση για τις ζημιές που υπέστη η Delta, καθώς και κάλυψη δικαστικών εξόδων και τιμωρητικών αποζημιώσεων, χαρακτηρίζοντας το γεγονός ως «παγκόσμια καταστροφή». «Αν η CrowdStrike είχε δοκιμάσει το ελαττωματικό update έστω και σε έναν υπολογιστή, αυτός θα είχε κολλήσει», δήλωσε η αεροπορική εταιρεία.
Πηγή: naftemporiki.gr