
Αν επρόκειτο για την Ελλάδα θα μπορούσε κανείς να μιλήσει για μια εξόχως δυναμική εκκίνηση μιας πολιτικής καριέρας. Αλλά και στις ΗΠΑ η ωριμότητα των 54 ετών και το αγωνιστικό παρελθόν σχεδόν τριών δεκαετιών θα βοηθούσαν ώστε ο Σόουν Φέιν να διεκδικήσει μια βουλευτική έδρα στη γενέτειρά του, Πολιτεία της Ιντιάνα, ή ίσως στο γειτονικό Ιλινό. Διότι η Ιντιάνα ως Μεσοδυτική Πολιτεία κυριαρχείται από τους Ρεπουμπλικανούς. Στο Ιλινόι η παρουσία των Δημοκρατικών είναι σαφώς ισχυρότερη – το ζεύγος Ομπάμα κατάγεται από το Σικάγο.
Μόνο με τους Δημοκρατικούς, βέβαια, θα μπορούσε να πολιτευθεί ο άνθρωπος που ξεσήκωσε τους εργαζομένους στην αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ κατά τρόπο που ουδείς από την εποχή που ο Χένρι Φορντ εφηύρε τη γραμμή παραγωγής και λανσάρισε το θρυλικό Model T κατάφερε. Τουλάχιστον στα 88 χρόνια δράσης του United Auto Workers (UAW) ουδείς επικεφαλής του Συνδικάτου πέτυχε να κατεβάσει στον δρόμο ταυτόχρονα τους εργαζομένους και των τριών μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών των ΗΠΑ, των περίφημων Big Three (Ford Motor, General Motors και Chrysler, που πλέον ανήκει στο γαλλικό όμιλο Stellantis).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Πηγή: tovima.gr