Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εορτάστηκε φέτος από 7 έως 13 Οκτωβρίου, με μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Αυτή η διοργάνωση είναι υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της εξυπηρέτησης στην επιχειρηματικότητα.
Ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, με στόχο να εμβαθύνει στην έννοια της εξυπηρέτησης, προώθησε μια εταιρική κουλτούρα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Το φετινό μήνυμα, που συνοδευόταν από το hashtag #togetherwecelebrate, συνδυάστηκε με το #MPES_StaPapoutsiaMou και περιλάμβανε πολλές δράσεις που επικεντρώθηκαν στη γιορτή, τη διασκέδαση και την ευαισθητοποίηση.
Σκοπός του φετινού εορτασμού ήταν η αναγνώριση της συμβολής κάθε εργαζόμενου, η ενίσχυση της κατανόησης και της αλληλεγγύης, καθώς και η προώθηση του ομαδικού πνεύματος. Οι εταιρείες του ομίλου διακόσμησαν τους χώρους τους με μπαλόνια, πάνω στα οποία οι εργαζόμενοι έγραφαν το προσωπικό τους νόημα σχετικά με την εξυπηρέτηση.
Για την ενίσχυση της συμμετοχής, διανεμήθηκε ένα kit σε κάθε εργαζόμενο, το οποίο περιλάμβανε ένα shoe photo booth prop, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό, προσφέροντας σχετικές φωτογραφίες και απαντώντας σχετικά με την έννοια του “Μπαίνω στα παπούτσια του άλλου”. Οι νικητές του διαγωνισμού διεκδίκησαν μια από τις 10 δωροεπιταγές INTERSPORT, συνολικής αξίας 1.000€.
Τέλος, όλοι οι χώροι του ομίλου είχαν αναρτηθεί το 10λογος της εβδομάδας, και ο εορτασμός ολοκληρώθηκε με τον τελικό του τουρνουά Air Hockey, από όπου οι συμμετέχοντες κέρδισαν συνολικά 500€. Για τον όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, κάθε εργαζόμενος είναι ξεχωριστός και η μοναδικότητά του συμβάλλει στην επίτευξη ενός κοινού στόχου, που είναι η κορυφαία εξυπηρέτηση.
Πηγή: naftemporiki.gr