
Αν και το SUV που βλέπετε στη φωτογραφία μονοπώλησε προϊοντικά το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια του φετινού «Kia Brand Summit» που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία, ήταν απλώς ένα από τα σπουδαία νέα για την κορεατική εταιρεία η οποία προωθεί για το μέλλον της έναν ρόλο ευρύτερο εκείνου που ορίζει το σύνηθες αντικείμενο μιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Παρουσιάζοντας ιδέες και λύσεις στα πεδία της κινητικότητας, της φόρτισης και της συνδεσιμότητας η Kia επιταχύνει τον μετασχηματισμό της βασίζοντας τη στρατηγική της σε τρεις πυλώνες: «άνθρωπος, πλανήτης και κέρδος». Η πρόκληση για εκείνη είναι να εναρμονίσει τα ζητούμενα του κέρδους με τους δύο άλλους πυλώνες, κάτι που επιχειρεί μέσω της ηλεκτροκίνησης και άλλων «πράσινων» επιλογών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Πηγή: tovima.gr